Dagsplan 1

Lovte å legge ut noen dagsplaner for hva JEG har spist. Husk igjen, jeg er INGEN ernæringsfysiolog, bare en som har gått ned 18 kg på vilje, stahet og en stor posjon motivasjon for å finne alternativer som biter på min kropp! Ser ut til at jeg har funnet nøkkelen for meg, selv om noe sikkert er “fyfy” i lavkarboverden. Uansett, dette funker det for meg, så får du selv velge hva du  finner på 🙂 Dette er min meny fra i går 😉

 

Frokost
Ett egg stekt i olivenolje, med agurk og paprika.

 

Lunsj:

En halv middagsposjon med ovnsbakt laks, grønnsaker og fløte.

 

Middag:

Grønn salat med grillet kylling og fetaost.

 

Kveldsmat:

2 brisk med nugatti zero… Ja, den ligger litt over, men sliten av en lang arbeidsdag var dette det beste jeg fikk til 😉

 

Annet:

Et par av disse, bacongull og pepsi max 😉

Oppskrifter finner du HER, HER, HER,  HER på bloggen.

Følg meg gjerne på FACEBOOK for flere dagsplaner 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg